شماره 78 : اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم .

اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم

معرفی :

اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی  را بهبود بخشیدم .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش – تعداد صفحات سی و چهار صفحه –  قیمت فقط  سه هزار تومان

 

چکیده
اينجانب ………….. دارای مدرک ………………، معاون آموزشی مدرسه ……….شهرستان ……… ، داراي …………… سابقه خدمت در آموزش وپرورش هستم . شاكر خداوند مهرباني هستم كه لطفش را هيچ‌وقت از بنده‌اش دريغ نمي‌ورزد و افتخار مي‌كنم كه بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبيا و اولياي الهي باشم و نور دانش و توانايي را در اين دانش‌آموزان ميهن اسلامي شعله ور نمايم.

با نام و یاد یگانه ایزد توانا از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام و از آنجایی که رشته مورد تدریسم نیز دینی وعربی است که خود اخلاق و تربیت سرلوحه کارش می باشد و از جهت دیگر دانش آموزان کلاس دوم سال تحصیلی 91-92 را از این نظر ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله تقلب در کلاس، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و . . . در بین این دانش آموزان دیده می شد، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم از جمله تهیه تعدادی عکس از وضع نامطلوب و مطلوب کلاس، گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر دانش آموزان در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقهپرسشنامه در رابطه با این موضوع، رفتن به اردو همراه با بچه ها در جهت رفع مشکل، تشکیل جلسه شورای اولیاء و مربیان این کلاس و کمک گرفتن از والدین این بچه ها. و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم و متأسفانه آن تغییر شگرف حاصل نشد اما تغییرات نسبی بدست آمد.

 

فهرست مطالب

چکیده

«مقدمه : توصیف وضعیت و تبیین مسئله»

(به گفته ی معلم ریاضی )

شواهد 1

از زبان دبیر زبان انگلیسی :

تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی

یافته های علمی

پیشینه تحقیق:

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها:

به شرح ذیل:

تفسیر:

اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها:

گردآوری شواهد 2:

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار:

ارائه راه حل  های پیشنهادی وبررسی راه حل ها

منابع

.

.

Loading

0/5 (0 Reviews)