شماره 22 :اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش دهم؟

اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش دهم؟

معرفی :

اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش داد ؟ ، مخصوص مقطع ابتدایی ، که البته با کمی تغییر می توانید ان را برای دوره راهنمایی  استفاده نمائید . فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش – تعداد صفحات 17صفحه – قیمت فقط  سه هزار تومان

 

چکیده
در جوامع پیشرفته امروزی پرورش خلاقیت از مهمترین اصول است با بررسی کشورهایی که از نظر صنعتی فرهنگی و اجتماعی رشد چشمگیری داشته اند متوجه می شویم که این کشورها در زمینه ی پرورش خلاقیت رشد و تلاش sی داشته اند .در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی خلاقیت یکی از عالی ترین و محکم ترین اهداف آموزش و پرورش است . در شرط حساس کنونی و با توجه به تحولات بسیار سریع و اجتناب ناپذیر دنیا ، اگر خواهان پرورش استعدادها و شکوفایی خلاقیت و نوآوری در افراد هستیم باید نظام آموزش و پرورش را متحول کرد . برای این منظور لازم است هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و کاملی در عرصه ی آموزش و پرورش داشته باشیم .در این فرایند معلم نقش اصلی را ایفا می کند .

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

توصیف مسئله

تعریف واژگان و مفاهیم

گرداوری شواهد 1

جمع آوری اطلاعات

پیشینه تحقیق

یافته های علمی

تعریف خلاقیت :

ويژگيهاي شخصيتي افراد خلاق:

نقش معلم در پرورش خلاقيت:

تکنیک خلاقیت

تجزیه و تحلیل

ارائه راه حل موقت

اجرای طرح جدید ونظارت بر آن

اعتبار سنجی (گردآوری شواهد 2)

پیشنهادات

منابع و ماخذ

Loading

0/5 (0 Reviews)